دکتر امین واعظی

آدرس و تلفن دکتر امین واعظی متخصص پوست و مو اصفهان

آدرس و تلفن دکتر امین واعظی

0
اصفهان

روزهای چهارشنبه 16:00 الی 18:00

حكیم نظامی، ابتدای خیابان محتشم كاشانی(دقیقی)، بن بست گلشن، مركز لیزر اسپادانا

شماره تماس مرکز : 36256981 031

نوبت‌دهی آنلاین دکتر امین واعظی

متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت نوبت آنلاین از دکتر امین واعظی وجود ندارد. این امکان ممکن است به‌زودی فعال شود.

دریافت نوبت حضوری

مشاوره تلفنی با دکتر امین واعظی

در حال حاضر امکان مشاوره تلفنی با دکتر امین واعظی وجود ندارد.

دریافت مشاوره تلفنی

درباره‌ی دکتر امین واعظی

آقای دکتر امین واعظی از پزشکان متخصص پوست و مو در شهر اصفهان هستند که آدرس مطب دکتر امین واعظی در حکیم نظامی واقع شده است. جهت دریافت نوبت آنلاین می‌توانید از دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با مطب دکتر امین واعظی از شماره(های) 0 استفاده بفرمایید. سعی شده بیوگرافی مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام دکتر امین واعظی، آدرس وب سایت و ساعات کاری ایشان را در اختیار شما قرار دهیم.

درصورتیکه دکتر امین واعظی نوبت دهی آنلاین را فعال کرده باشند شما می توانید به صورت اینترنتی از ایشان نوبت دریافت کنید و همچنین در صورت فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با دکتر امین واعظی صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد دکتر امین واعظی را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر پزشکان متخصص رشته پوست و مو اصفهان آشنا شوید.

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

  • در صورت مطلع بودن از آدرس و شماره جدید آن را در کادر زیر وارد نمایید و در غیر این صورت تنها ارسال را بفشارید.
  • لطفا از ارسال اطلاعات کذب جدا خودداری کنید
  • old_captcha
  • ارسال

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

نظرات و تجربیات در مورد دکتر امین واعظی

نظرات در مورد دکتر امین واعظی
62دیدگاه
پیام های جدید پیام های قدیمی
  1. 92xxx89
    10 خرداد 1405 - 11:28

    علت مراجعه: ریزش مو

    پیشنهاد می‌کنم

    برای ریزش مو پیششون رفتم و دارم نتیجه میگیرم

  2. 02xxx78
    3 خرداد 1405 - 20:2

    علت مراجعه: پسوریازیس

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  3. 33xxx46
    30 ارديبهشت 1405 - 23:0

    علت مراجعه: پاهام به شدت قارچ زده بود

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر بسیار با اخلاق و عالی هستن

  4. 94xxx70
    30 ارديبهشت 1405 - 15:31

    علت مراجعه: زگیل و کم پشتی مو

    پیشنهاد می‌کنم

    در یک کلام هم بسیار متخصص و هم بسیار متعهد و اخلاق مند

  5. 13xxx14
    25 ارديبهشت 1405 - 19:15

    علت مراجعه: پوست

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  6. 37xxx36
    22 ارديبهشت 1405 - 12:57

    پیشنهاد می‌کنم

    پیشنهاد میکنم

  7. 13xxx15
    13 ارديبهشت 1405 - 18:32

    علت مراجعه: جوش صورت

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  8. 10xxx57
    31 فروردين 1405 - 10:31

    علت مراجعه: پزوریازیسم

    پیشنهاد می‌کنم

    پزشک خوبی هستن درمان نتیجه بخش داشتن

  9. 13xxx04
    17 فروردين 1405 - 15:49

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  10. 13xxx57
    13 فروردين 1405 - 16:44

    پیشنهاد می‌کنم

    واقعا دکتر خیلی خوبی هستن مریضی بچه‌ی من رو هیچ دکتری نمی‌فهمید فقط این دکتر تشخیص دادن

  11. 13xxx61
    28 بهمن 1404 - 21:11

    علت مراجعه: پوست

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  12. 18xxx16
    26 بهمن 1404 - 20:47

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستن

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  13. 13xxx55
    26 بهمن 1404 - 12:57

    علت مراجعه: دونه کف دست پسرم فعلا در حال درمان هستیم التماس دعا

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام وخسته نباشید عرض می‌کنم خدمت آقای دکتر واقعا محترم و با حوصله و با تجربه هستن برای اولین بار مراجعه کردم برا دونه کف دست پسرم،گفتن که باید جراحی بشه ان شاءالله میبرم پیششون که جراحی رو انجام بدن چون از چهره اشون مشخص بود دکتر متین و کاربلد بودن ان شاءالله همیشه سالم باشند

  14. 13xxx94
    23 دي 1404 - 21:12

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  15. 13xxx70
    18 دي 1404 - 11:35

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  16. 13xxx95
    8 آذر 1404 - 9:30

    علت مراجعه: جوش صورت

    پیشنهاد می‌کنم

    مشاوره دقیق ودرمان اصولی

  17. 38xxx23
    4 آذر 1404 - 22:59

    علت مراجعه: ریختن مژه ها ی دخترم که کم کم داره رشد میکنه

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر خوب و با تجربه ای هستن

  18. 92xxx84
    27 مهر 1404 - 8:4

    علت مراجعه: ریزش موی شدید

    پیشنهاد می‌کنم

    توضیح دادن علت ریزش موی من برای تیروئیدم هست که لازم هست پیش دکتر غدد برم ولی بازم برام دارو نوشتند هم برای کم خونی که داشتم هم برای ریزش موهام..خیلی پزشک محترم و با حوصله ای هستند...خدا سلامتی بهشون بده

  19. 13xxx20
    25 مرداد 1404 - 12:7

    علت مراجعه: مشکل درماتيت پوست دست

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی با مهارت وتشخیص عالی

  20. 13xxx47
    29 بهمن 1403 - 16:52

    علت مراجعه: پوست و ريزش سکه اي مو

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستند

  21. 91xxx04
    17 بهمن 1403 - 13:44

    علت مراجعه: پوست

    پیشنهاد می‌کنم

    بیماری پوستم درست تشخیص دادن وخوب شدم

  22. 13xxx31
    16 بهمن 1403 - 12:21

    علت مراجعه: ريزش مو

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر بسیار خوب وبا تجربه ای هستند

  23. 13xxx44
    21 آذر 1403 - 18:20

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  24. 13xxx96
    4 آبان 1403 - 15:43

    علت مراجعه: پوست سر نوزادم

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

  25. xxx
    12 خرداد 1403 - 21:44

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : برای ریزش مو
    بسیار عالی

  26. xxx
    10 خرداد 1403 - 23:48

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستند

  27. xxx
    8 خرداد 1403 - 17:40

    سلام من یک کیست توی سینم چکارش کنم

  28. 13xxx19
    22 دي 1402 - 18:40

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : یه لک سیاه رنگ توی صورتم
    عالی

  29. 13xxx21
    3 دي 1402 - 18:0

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام خوش رفتار و کار بلد درجه

  30. 13xxx36
    29 مهر 1402 - 13:48

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : اگزمای شدید
    بسیار عالی

  31. 13xxx73
    17 مهر 1402 - 17:18

    پیشنهاد می‌کنم

    دست ها و پاها پراز دانه های ریز شده بود و انقدر خارش شدید داشت که قابل تحمل نبود و ایشان درمان کردند

  32. 13xxx56
    16 شهريور 1402 - 11:34

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : منافذ باز ، ریزش مو ،
    واقعا پزشک حاذق و دلسوزی هستند من از درمان واسه پوستم بسیار راضی هستم و برای ریزش مو چون مشکل pcos دارم خیلی نتیجه مثتب نگرفتم

  33. xxx
    11 مرداد 1402 - 18:26

    علت مراجعه : ریزش مو
    دکترخوبی هستن

  34. 13xxx54
    1 مرداد 1402 - 21:5

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر بسیار عالی برای درآوردن کیست پیششون مراجعه کردم و یه بارم برا کهیرای پوستی که هیچ دکتری نتونس درمانش کنه

  35. xxx
    24 ارديبهشت 1402 - 7:7

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بودن برای کیست مویی برام خارجش کردن

  36. 90xxx84
    28 فروردين 1402 - 8:14

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : مو
    عالی

  37. xxx
    26 اسفند 1401 - 18:5

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : برای خارش سر وریزش مو و جوش صورت مراجعه کردم
    پزشک خوب وخوش اخلاق وباحوصله ای هستن

  38. 38xxx62
    23 اسفند 1401 - 10:36
  39. 14xxx34
    13 اسفند 1401 - 12:30

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : مشکل پوستی داشتم
    کارشون خوب بود

  40. 13xxx54
    24 بهمن 1401 - 19:3

    علت مراجعه : ریزش مو

  41. 39xxx86
    11 بهمن 1401 - 9:46

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : حساسیت پوستی از رنگ مو کاملا درمان شدم

  42. 13xxx80
    30 دي 1401 - 19:16

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : بوتاکس
    عالی هستن

  43. 90xxx08
    19 آذر 1401 - 14:8

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : صدفی
    خوب بوده

  44. 33xxx59
    6 آبان 1401 - 15:14

    علت مراجعه : پوست

  45. 13xxx11
    9 مهر 1401 - 0:46

    علت مراجعه : کک مک صورت
    تشخیص عالی عالی

  46. 13xxx73
    27 خرداد 1401 - 11:29

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : برای درمان جوش و آکنه
    آقای دکتر بسیار محترم و با شخصیت هستن اولین بار مراجعه میکنم

  47. 91xxx91
    16 خرداد 1401 - 19:28

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : بوتاکس
    بسیارعالی

  48. 93xxx04
    14 خرداد 1401 - 16:46

    علت مراجعه : چن چروک
    تازه مراجعه کردم

  49. 13xxx16
    20 فروردين 1401 - 10:45

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : جوش صورت
    توی یک دوره درمان شدم

  50. 13xxx70
    17 اسفند 1400 - 20:58

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : ریزش خو سکه ای
    بسیار دکتر خوب

  51. 36xxx64
    8 اسفند 1400 - 11:41

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی منصف هستند..اصلا دکتری نیستن که بخوان داروهای گرونقیمت تجویز کنند در کل راضی هستم

  52. 30xxx26
    7 اسفند 1400 - 16:12

    عالی بسیار عالی

  53. 13xxx56
    2 اسفند 1400 - 0:19

    پیشنهاد می‌کنم

    عااالی نامبروان هستند ایشون

  54. xxx
    17 بهمن 1400 - 20:45

    خوب

  55. 13xxx39
    14 بهمن 1400 - 8:5

    حساسیت دارویی تحت درمانن

  56. 91xxx72
    6 دي 1400 - 19:22

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی کارشون رو دوست داشتم

  57. 90xxx46
    9 مرداد 1400 - 11:46

    پیشنهاد می‌کنم

    واقعا عالی بودن، من با یه لوسیون و یه صابون بچه درمان شدم...در صورتی که دکتر دیگه مراجعه کرده بودم میگفتن مشکل پوستیه و پماد دست ساز دادن اما اصلا فایده نداشت

  58. 13xxx04
    20 تير 1400 - 23:40

    پیشنهاد می‌کنم

  59. 30xxx48
    8 تير 1400 - 20:10

    پیشنهاد می‌کنم

    پزشک خوبی هستن ،ازشون راضی هستم

  60. 13xxx73
    30 ارديبهشت 1400 - 20:19

    پیشنهاد می‌کنم

    ایشون عاای هستن من بسیار راضی بودم

  61. 91xxx03
    27 ارديبهشت 1400 - 14:29

    پیشنهاد می‌کنم

  62. 11 آذر 1398 - 14:15

    پیشنهاد می‌کنم

    من قبلا رفتم بسیار بسیار عالی بوده

چگونه از دکتر امین واعظی نوبت بگیریم؟
آدرس و تلفن دکتر امین واعظی و زمان حضور در مطب را میخواستم؟
هزینه ویزیت دکتر امین واعظی چقدر است؟
دکتر امین واعظی در چه زمینه پزشکی فعالیت دارند؟
میزان رضایت بیماران از دکتر امین واعظی چقدر است؟

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است